недеља, 23. мај 2010.



Богом послани,нама,жетеоцима њива и пастирима,
да нам укажете на Слово кроз слово,
и да научите просте како да буду савршени
јер простима је прво и дано,од Бога је то милост и лепота.
Свети Равноапостолни Светитељи и Просветитељи,
научисмо,
прословисмо,
ословисмо
али нажалост
и пресловисмо.
Пресловисмо из обести,из обиља,из некултуре.
Ви,који сте овом земљом ходили
и оставили речи да срастају са кором хиљаду-летних храстова,
достојно сте прослављени у стихирама и песмама,
погледајте на нас и помозите нам да извадимо камење из уста
и да запевамо словесне песме достојне једног Светосавског народа.


5 коментара:

  1. Анониман24. мај 2010. 07:35

    Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Можете ли ми рећи које ово рекао:Ја се надам нешто Твоје да у моме срцу сјаје"? Хвала.

    ОдговориИзбриши
  3. Драга сестро,
    гледајући једну од емисија Агапе где је гост био Вл.Григорије рекао је да Митрополит много воли да цитира један Његошев стих и био је то овај.Одмах ми се допало и узела сам касније то за наслов мога блога.

    ОдговориИзбриши
  4. Извињавам се,ево нашла сам оргинал,
    то је из "Црногорац к Богу"Његош и пише"Ја се надам нешто твоје да у мојој души сјаје(а не срцу)
    Дакле,хвала,јер се и ја исправих :)

    ОдговориИзбриши